Dragi oaspeti,
Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre este si o sa fie mereu principala prioritate .
Am luat toate masurile necesare pentru a ne asigura ca oaspetii nostri vor avea o sedere sigura si placuta.
Angajamentul nostru este acelasi, de a asigura servicii de calitate si experiente de neuitat, la cele mai inalte standarde ale ospitalitatii si de maxima siguranta.
Personalul nostru a primit informatii clare privind indicatiile oferite de autoritatile locale de sanatate (INSP - Institutul National de Sanatate Publica, DSV - Directia Sanitar-Veterinara, DSP - Directia de Sanatate Publica).
La redeschidere vom nebuliza cu substante dezinfectante toate spatiile comune si spatiile destinate cazarii pentru o siguranta cat mai ridicata.
Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :
1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate in detaliu cu privire la masurile de pregatire si prevenire esentiale si primesc instructiuni si protocoale de operare imbunatatite in permanenta.
2.Am marit frecventa de curatare a spatiilor comune , procedura se efectueaza la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, manere de usa, receptia si salile de conferinte/intalniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se efectueaza cu produse profesionale.
3.Am intensificat igienizarea camerelor pentru oaspeti (mobilier, lenjerie etc) utilizand si aici dezinfectanti profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete.
4.Vom continua sa ajustam serviciile de alimentatie in conformitate cu recomandarile autoritatilor locale privind siguranta alimentara.
5. Check-in online ( oaspetele primeste automat invitatie la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interactiunea fizica prin plati contactless si online.
6.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.
7. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.
8. Politica de anulare si flexibilitatea rezervarilor - ne angajam sa oferim politici de rezervare flexible, avand in vedere aceste circumstante unice, astfel conform politici de rezervare selectate clientul poate sa anuleze gratuit cu pana la 5 zile inaintea sosirii.
Masurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor si practicilor de igiena personala buna, furnizarea de masti si manusi medicale pentru personal si oaspeti.
Sedintele zilnice se desfasoara pentru revizuirea situatiei; suntem in continua comunicare cu personalul si oaspetii pentru a-i tine la curent si pentru a-i sfatui cu privire la masurile adecvate de luat.
Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Ramanem vigilenti si vom colabora strans cu autoritatile pentru sanatatea si siguranta tuturor partilor interesate.
Vom continua sa actualizam aceasta pagina cu ultimele informatii privind siguranta calatoriilor.
Va multumim ca ati ales Vox Maris Grand Resort Costinesti!